top of page

Конкурс есе «Чи оберу я професію своїх батьків»

Учні Селидівської ТГ прийняли активну участь в конкурсі есе на тему «Чи оберу я професію своїх батьків»

Протягом квітня учні загальноосвітніх закладів Селидівської громади брали участь в конкурсі есе «Чи оберу я професію своїх батьків?», який відбувся в рамках профорієнтаційного марафону «Весняна профорієнтація». За результатами опитування тинейджерів, популярним мотивом для вибору професії ними є батьківський приклад або порада. Тому учням, які перебувають на межі здійснення саме цього важливого життєвого кроку, фахівцями центру зайнятості було запропоновано поміркувати на цю тему. Для виявлення переможців, в Селидівському міському центрі зайнятості було створено комісію. Серед двадцяти трьох есе було обрані 3 найкращі. Давайте познайомимось з думками учасників-переможців. «Важливу роль у виборі майбутньої професії відіграє сім’я, але, на мою думку, батьки не повинні обирати шлях своєї дитини. Вони повинні вміти чути бажання своїх дітей та всіляко допомагати їм у пошуку. На жаль, я не піду шляхом батьків та не оберу одну з їхніх професій. Я вважаю, що люди повинні обирати свій шлях самостійно. І якщо щось у майбутньому піде не так, ми нікого не зможемо звинуватити у цьому, адже самі свідомо робили цей вибір!», - ділиться своєю думкою випускник загальноосвітньої школи I-III ст.№2 м.Селидове Єгор Кузьмін. «У мене – чудові батьки! Мама ніжна, тендітна, працює соціальним робітником. Її робота необхідна і важлива. Мій батько – будівельник. Він вміє все. У нього золоті руки! Я захоплююся своїми батьками, але у мене немає бажання бути соціальним робітником чи будівельником», - пише в своєму есе учениця загальноосвітньої школи I-III ст.№12 м.Українськ Гапоненко Надія.

«Моя мама перебуває на військовій службі. Мені здається, що така професія підійде не кожному. Мама організована, дисциплінована та витривала. З дитинства вона привчила мене до фізичних вправ та навантажень, але чи подобається це мені настільки, щоб я теж стала військовослужбовцем, я не знаю!» - розмірковує над майбутнім вибором учениця 10 класу загальноосвітньої школи I-III ст.№13 м.Українськ Савченко Аліса.


Приємно розуміти, що сучасні підлітки усвідомлюють, що вибір професії - це важливе рішення, від якого залежить їх майбутнє: і матеріальний достаток, і коло спілкування, і інтереси, і щастя в житті.

Comments


dscf1819

dscf1819

bottom of page