top of page

❗️7 квітня — Всесвітній день здоров’я❗️

❗️7 квітня — Всесвітній день здоров’я❗️

📃 Заснований на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров’я в 1948 році. Глобальна мета впровадження — пропагування здорового способу життя.

🏃🏻🏃🏻‍♀️ Здоров’я — беззаперечна цінність і це не лише про відсутність хвороб і фізичну силу. Також воно стосується внутрішньої гармонії та налагодженого психічного стану.

Карантин — саме час подбати про себе та рідних.

➖ Займайтеся спортом! ➖ Спробуйте правильне харчування! ➖ Розмовляйте через онлайн-зв’язок із близькими! ➖ Приділяйте час для себе — розпишіть плани на майбутнє! ➖ Робіть паузу в роботі на руханку! ➖ Упровадьте нову звичку — прокидатися та засинати раніше; пити багато води; читати обов’язкову кількість сторінок у день.

Цінуйте здоров’я — власне та інших людей.

dscf1819

dscf1819

bottom of page